Pastisseria Trias

 Carrer del Centre, 45, 17430 Santa Coloma de Farners, Girona
Imagen 1
Imagen 2
Imagen 3
Imagen 4
 Carrer del Centre, 45, 17430 Santa Coloma de Farners, Girona  info@triaspastissers.com  972 84 00 77

Avui, a l’edifici històric on nasqué Trias Pastissers fa més de 100 anys, i de la mà de la quarta generació de pastissers de la mateixa família Trias, continuem oferint dolços d’origen, de fórmules ancestrals millorades, adequant-los als canvis de mercat i buscant sempre la màxima proximitat, amb proveïdors locals i ecològics i un tracte proper i fet a mida del client.

Proposem una carta de dolços, que ens apropen al nostre passat, presentant al mateix temps, noves vies de viure el dolç, sempre mantenint els orígens i l’essència de la nostra pastisseria Trias i el recorregut fins avui.

De Dilluns a dissabte:Matí: 8.30 h a 13.30 h.Tarda: 17.00 h a 20 h.Dimarts tarda tancat.Diumenges i Festius de 8.30 h a 13.30 h.

Des de l’elaboració manual de les tradicionals mones de Pasqua fins als ja coneguts Torrons de xocolata

C. Centre, 45 17430 Santa Coloma de Farners

El Nadal és una època amb apartat propi, amb els torrons artesans de Trias Pastissers

Pastisseria d'origen natural, artesana, amb personalitat pròpia.

Características:

Acceso para sillas de ruedas Aseos Desayuno Postres Buenos postres Café Pagos con móvil vía NFC Tarjetas de crédito Tarjetas de débito Visita rápida A domicilio Para llevar Recogida en tienda

Servicios:

 Pastelería

Horario de apertura:

  • 24 Horas - Siempre abierto

El horario podría no estar actualizado. Contacte con X para asegurarse.

Nuestra opinión desde tuspanaderias.es sobre Pastisseria Trias

La pastisseria Trias es una empresa con una larga tradición en la elaboración de dulces y pasteles, con más de 100 años de historia. La calidad de sus productos es destacada por la mayoría de los clientes, quienes mencionan la deliciosa coca de ratafia, las galletas Trias y otros dulces como los xuxos y los melindros. La atención al cliente es generalmente calificada como amable y profesional, aunque algunos clientes mencionan algunos incidentes de trato desagradable. La presentación de los productos es atractiva y la variedad de opciones es amplia. La pastisseria también ofrece un espacio para degustar sus productos en un ambiente acogedor. Algunos clientes destacan la importancia de la calidad de los ingredientes y la elaboración artesanal de los productos. La pastisseria Trias parece ser un lugar emblemático en la zona, con una gran cantidad de clientes que la visitan regularmente y la recomiendan a otros. La empresa también ha recibido premios y reconocimientos por la calidad de sus productos, lo que refleja su compromiso con la excelencia.

  tuspanaderias.es no puede garantizar que las panaderías y pastelerías incluidas en este directorio cumplan con todas las certificaciones sanitarias, licencias administrativas o requisitos legales exigidos en cada comunidad autónoma. Algunos perfiles pueden corresponder a negocios de reciente creación. Recomendamos verificar siempre la experiencia, referencias, documentación legal y condiciones higiénico-sanitarias antes de realizar cualquier compra o encargo en una panadería o pastelería.

Opiniones de Pastisseria Trias

4.4 (555 opiniones)

21 opiniones

7 opiniones

44 opiniones

148 opiniones

335 opiniones

Ferran Vivar Labrador
hace 6 meses -  5 (Experiencia positiva)

Oscar Murcia
hace 6 meses -  5 (Experiencia positiva)

Ahora entiendo porque le han concedido el premio de "xuxo del año 2025"🤤...una locura de sabor!

Antonio Segura
hace 7 meses -  3 (Experiencia positiva)

Ma CONCEPCIÓ Soler
hace 7 meses -  5 (Experiencia positiva)

Montse Serra
hace 7 meses -  5 (Experiencia positiva)

Increíbles tipiques galetes trias si vas per la Fira de la ratafia que es el segon cap de setmana de novembre pots probar una neula acabada de fer

Pere Alvarado
hace 7 meses -  5 (Experiencia positiva)

Paqui Quiñones
hace 7 meses -  4 (Experiencia positiva)

Saraa Rosell
hace 7 meses -  5 (Experiencia positiva)

Ma Carme Huertas
hace 7 meses -  5 (Experiencia positiva)

Molt bons els xuxos!!

jaume i els sentits
hace 7 meses -  5 (Experiencia positiva)

Domingo Fernandez Izquierdo
hace 7 meses -  3 (Experiencia positiva)

manuel odero
hace 7 meses -  5 (Experiencia positiva)

Una escapada amb final molt dolç.Un 10.

Rosa Catalan Linares
hace 8 meses -  5 (Experiencia positiva)

Encargamos hace un mes un massini para un cumpleaños estaba espectacular,buenísimo,los xuxos también están de escándalo y la coca de ratafia idem de lo mismo, un 10 en todo,lo recomiendo100%100

Jose Valentin Teba Franch
hace 8 meses -  5 (Experiencia positiva)

Elvira Vilella
hace 8 meses -  4 (Experiencia positiva)

Alejandro Carrero Garcia
hace 8 meses -  5 (Experiencia positiva)

Bruna Ferrer
hace 8 meses -  5 (Experiencia positiva)

Personal molt amable i on pots comprar tota la varietat de Galetes Trias! Vam comprar les teules de ratafia, els ventalls de doble xocolata i les teules de taronja. Un vici! També tenen espai per degustació.

Maria Fernandez
hace 8 meses -  5 (Experiencia positiva)

Un xuixo bonissim

francisco javier Oliva
hace 9 meses -  5 (Experiencia positiva)

Una pastisseria con muchos años y que este año le han dado un premio al mejor chucho del mundo, y doy fe que está muy bueno

ANA GONZALEZ
hace 9 meses -  5 (Experiencia positiva)

Galletas únicas, irrepetibles, buenísimas y de tradición, cafetería en la que los empleados son muy amables, ambiente estupendo, pastelería , bollería y además de sus galletas, la coca de ratafia tan rica.

David Padilla Coixet
hace 9 meses -  5 (Experiencia positiva)

marga serrano
hace 9 meses -  5 (Experiencia positiva)

Aprovechando que íbamos a hacer una ruta de senderismo por la zona hemos hecho una paradita para probar el xuxo ganador este 2025. Muy bueno, con bien de crema por dentro..... 😋 Nos hemos quedado con las ganas de probar la coca de ratafia así que ya tenemos excusa para volver.

Pere Massaguer Albarran
hace 9 meses -  3 (Experiencia positiva)

El xuxo no acaba de ser el millor

Núria Ortiz Malet
hace 9 meses -  5 (Experiencia positiva)

He provat els xuxos de crema. Bonissims i els millors del mon. Felicitats, ja tinc ganes de tornar-ne a menjar😜

Emilio Corbera
hace 10 meses -  4 (Experiencia positiva)

Tot mol bo al turtell de crema un 10

napjardineriayfloristeria
hace 10 meses -  5 (Experiencia positiva)

Josep Pujolras
hace 10 meses -  5 (Experiencia positiva)

Producte tipic de Santa Coloma de Farners, pastisseria amb unes galetes i un surtit bons.

KiM
hace 10 meses -  5 (Experiencia positiva)

No puedo poner mas de 5☆ porque el sist no me deja. Los xuxos, espectaculares justo en cantidad y proporción un 10.

Fernando
hace 10 meses -  5 (Experiencia positiva)

María Empar Real
hace 11 meses -  5 (Experiencia positiva)

Tenen el millor xuixo del món de l'any 2025 i es ben cert. Enhorabona pel premi.

Lourdes López Maroto
hace 11 meses -  1 (Experiencia negativa)

Hace unas semanas probé sus xuxos y comprendí perfectamente por qué habían recibido un premio: estaban realmente excelentes. Sin embargo, hoy los he vuelto a comprar y la experiencia ha sido completamente distinta. Estaban huecos, sin apenas crema ni masa. Lamentablemente, no están a la altura del reconocimiento que se les otorgó.

josep fariña
hace 11 meses -  4 (Experiencia positiva)

Xuxos boníssims

Josep Maria Coll
hace 11 meses -  5 (Experiencia positiva)

Tot boníssim! Un clàssic del món dolç.

Ricard Abella
hace 1 año -  3 (Experiencia positiva)

Laura Ferreiro
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Sempre es un plaer portar un pastis d'aniversari d'aqui. Sempre m"hem porto un de xixona amb yema cremada i crocant, molt tradicional. Pero sempre dono al clau. Tothom, encara que estigui ple, es menjar el seu troç i preguntar si n'hi ha mès. Si som 6, ja el demano per 8 o 10. La familia ja no perdona si no porto pastis de la Trias. Tambe tenen la coca de ratafia que si no l'heu tastat, ho heu de fer. Si esteu per la zona, i us agrada el dolç, val la pena que pareu a compra. Tenen bombons artesans. Com no, les seves galetes, fan mini pastisets, si vas d'hora dissabte, que jo sapiga(nomes he anat els disabtes) fan xuixos, pero has d'anar d'hora!! Bonissims!! Ja ho he dit, tot un plaer!!

Malina
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Josep Parés
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Jordi Puigdomenech
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Xuxus celestials

Christian Reina muñoz
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

gustavo mastrocola
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Nettie Emery
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

This is the best bakery, the chocolates are amazing, the croissants are so fluffy and the biscotti is the best I've had. The owners are amazing and the staff are super nice!

Jose Antonio Cabrera
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Los chuchos, riquísimos la atención al cliente amables y mucha empatíauy agradables

Anna Molist
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

El millor xuxo del món

Merce Martinez
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Karina Pineda
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Xavi Casals
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Sitio céntrico la coca de Sant Sebastiá especialidad y como no la galetas Ttrias

jordi pareja martinez
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Juan Ramon Ribera
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Com sempre ... Els millors de Girona.

Melania Mela
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Aquí se encuentran los mejores galletas del mundo. Además es todo natural.Son riquísimo.

David Diaz
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Només es pot descriure amb una única paraula: ÚNICA. Qualitat, tradició i un sabor que et transporta. Cada dolç és una petita obra d’art. Si passes per aquí, és parada obligatòria!

JANINE Wolfgangsdottir
hace 1 año -  1 (Experiencia negativa)

Personal muy desagradable. Servicio al cliente 0.

Jordi
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Bon lloc per degustar suculentes coques i excel.lents galetes Trias de tota la vida

Bernat Solà Yuste
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Brutal xuxo el millor del món.

NemainGamer
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Probamos los xuxos (que tienen fama de ser los mejores del mundo) y la coca de Ratafía. Ambas cosas estaban ricas, quizá un poco por encima de la media, pero no me parecieron tan espectaculares como esperaba. La atención fue buena. El punto negativo es que no tienen suficientes mesas para la gente que va; tuvimos que esperar bastante para poder sentarnos. El precio es aceptable.

Alfonso PM
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Xuxo de crema campió del concurs 2025, un xic petitó però brutal de bó!!! Personal molt amable.

Dolors Boadas
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Molt bona pastisseria

Antonio Roman Núñez Ortega
hace 1 año -  2 (Experiencia negativa)

Llegue a las 9.30h y ya no habían xuxos.voy expresamente por ellos y vaya chasco.

Francesc Carrasco Cardenal
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Pastelería histórica, referencia de la localidad,productos de muy buena calidad.

albert sola patino
hace 1 año -  1 (Experiencia negativa)

Muy mal pero que muy mal. El mejor xuxo y no pudes comerlo pq no tienen!!! Bueno ni eso ni casi nada aparadores del mostrafor vacios!!! Sino pueden responder a la demanda que origina un premio asi de esta categoria que no se presenten, no se trata solo de ganar se trata tambien de responder ala clientela y la demanda..una verguenza

MIQUEL bresolí catà
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Ramon V V
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Xuxos, xuxos i mes xuxos.... Meravellós.

Joyssi Rivera
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Tete GV
hace 1 año -  3 (Experiencia positiva)

Arroin Gonzalez
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Desayuno muy bueno, calidad y buen precio,las galletas famosas, familiares siempre perfecto para regalar a mi familia

Josep Cortés Costa
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Buen servicio y se supone buen xuxo, porque en toda la semana no tienen mi uno para vender a la gente de la calle.

Hector Spitz
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Dema hi serem per probar el xuxo Champion World, segur que no ens decepcionara!!

rosa m
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

ENRIC AROMI
hace 1 año -  2 (Experiencia negativa)

Bon matèria però des del premi al xuixo, s'han pujat a la parra

Elena
hace 1 año -  3 (Experiencia positiva)

Carles Pitart
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Per sobre dels seus coneguts xuxos de crema recomano la coca de ratafia, una bogeria! La pastisseria te un serveix excepcional.

montserrat seluy
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Moltes felicitats pel premi al XUXO mundial 2025. Sóm de Terrassa però vindrem a provar el XUXO guanyador . FELICITATS

Santi Badosa
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Christian Sánchez
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Muy bueno, y buen servicio, quizás precio un poco alto... pero todo muy bueno

Ma Alba Mercadal Oliver
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Paqui Aguilera
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Fui a ver la fábrica y me encantó. Nos pusieron un vídeo de la evolución de la marca y anécdotas del pasado. Las galletas simplemente buenísimas y artesanales

david francesch garriga
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Francisco Jose Lopez Jimenez
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Confitería tradicional en Santa Coloma de Farners, distribuyen los productos trías, origen de la marca, si bien cuentan con elaboraciones propias como la coca de ratafia, en esta ocasión me decanté para merendar por una coca de anís, muy rica. Cuentan con cafetería interior para degustaciones.

Jordi Del Toro
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

David de Bautista
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Buenos dulces

Eren ÖZ
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Jose Maria P.
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Joaquin Romero
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

GemmaScf
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Robert
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Molt bo els xuixos

Gemma Roig
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

xavi zamora
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Es cart però bo

joan
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Bon cafe

Salvador Arquer
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

ricard comellas
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

carlos ezpeleta arranz
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Aida
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Josep Pujades Sànchez
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Si vas a Sta Coloma de Farners és lloc obligatori per parar-s’hi, i podràs comprar galetes extraordinàries, les seves.

Josep Llibre
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Ferran Andrés fornas
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Eduardo Alcázar
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Teresa Pulido Beltrán
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Silvia Romero
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Pastisseria de renom amb molta varietat de productes. El que vam agafar molt bo i típic d'aquesta pastisseria. La noia que ens va atendre una mica seria.

Richard Erazo
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Calidad, precio, atención, limpieza y rapidez. Excelente 👌🏼 Además, a los ciclistas nos dejan guardar las bicis en el parking, que eso se agradece.

P Online
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Cool

Jordi Pujals
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Tot està molt bo. Molt recomanable la coca de ratafia i totes les galetes.

Catadani37
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Fuimos a comprar a la tienda Muy buena visita La dependienta super amable y agradable ayudando en todo momento y respondiendo a cada pregunta que teníamos Local muy auténtico y bonito Compramos muchas galletas y más. Aparte de las famosas galletas tiene pastelería, bombones y diferentes ratafria. Tiene cafetería para poder de gustar sus productos. Los wc super limpios grandes.

JULI MORENO PRADES
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Juli!

Miguel patino
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Estupendos dulces, aunque últimamente han subido demasiado los precios.

teresa perera
hace 1 año -  4 (Experiencia positiva)

Joaquim Gubau
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

daniele angelo oliva
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Leonor Sanmartín Albertos
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Joan Soler Martí
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

Yoli Bonet Marin
hace 1 año -  5 (Experiencia positiva)

La Pastisseria de tota la vida. Tot exquisit. Qualitat preu perfecte.

JOSEP REIG FLORA (REIG O’REI)
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

M JOSE ALBA LOPEZ
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Recomiendo el chocolate y la coca de ratafia. Muchas gracias por su servicio tan profesional.

Abel Castellanos
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Galletas y pasteles excelentes! Siempre paso a comprar galletas de coco o de chocolate ya que estan buenisimas.

EXTINTORES NIOEXTIN
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Francesc J
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Lloc de referència si vols unes galetes de primera a preu raonable

Josep Borrós
hace 2 años -  4 (Experiencia positiva)

Octavio Parellada Maojo.
hace 2 años -  4 (Experiencia positiva)

Pastelería y fabricantes de galletas artesanales de calidad.

Luis Peiris Peiris
hace 2 años -  4 (Experiencia positiva)

Stanislav S.
hace 2 años -  1 (Experiencia negativa)

Tarta demasiado seca, no son europeos y no saben nada de cultura de tartas

Carme V.P
hace 2 años -  1 (Experiencia negativa)

Crec que si et tortell de reis tel venen del dia abans, t.han d.informar per poguer triar si el vols o no. L.hem trobat super sec, mai més comprarem alla el tortell.

Nuria Hernandez
hace 2 años -  1 (Experiencia negativa)

Una vergüenza el tortel de reies de mazapan donde esta el mazapan?? Porque no se ve encima seco nunca mas comprare mas tortel de mazapan el de nata muy bueno pero este siendo la pasteleria que para mi es un de las dos mejores del pueblo me paraece vergonoso que me pongan esto encima a precio de oro .

Núria Gubau
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Fan la millor coca de ratafia del món! La recomano a tothom!

Jordi González
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Fan de los barquillos rellenos de almendra en particular y de todo el surtido de galletas!

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies Jordi. Si, a la Pastisseria també podreu trobar varietat de les galetes Trias 😉

Isabelle “Cléo”
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Des gâteaux délicieux et une très jolie boutique

Paquita ALBERTI GASCONS
hace 2 años -  2 (Experiencia negativa)

Que passa ultimament a Can Trias ?? Hi vas al mati i no hi ha pràcticament res. Encarregues coses amb quatre dies de marge i s' equivoquen al fer-ho i no volen arreglar-ho ......... Sembla que el relleu generacional no acaba de funcionar.

Carolina Casadevall
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Cristina Romeu
hace 7 años -  5 (Experiencia positiva)

Tot boníssim

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Cristina!

Jaume Rovira
hace 2 años -  4 (Experiencia positiva)

La tienda de las famosas galletas Trías, buena presencia, atención y precio

Anton Aguirre
hace 2 años -  4 (Experiencia positiva)

Tot és molt bo

Carles P
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Bona qualitat i varietat de productes. El croissant seguia perfectament tot i que eren les 20h. Tasteu la coca de ratafia (porta panses) i també alguns bombons de la casa.

Stella Rigorza
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

El ambiente es muy tranquilo y muy amables en la atención Los croissant de mantequilla son deliciosos

dolors garrido
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Miquel Patinyo Bartomeu
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Molt bons productes artesans d'elaboració própia. Tenen servei de cafeteria.

Miquel Juny Canals
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Bona pastisseria. La millor coca de ratafia de tot Santa Coloma. La relació qualitat-preu és acceptable. Bon servei i bona atenció. Disposen de petit espai per a cafeteria.

montse camero
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Siempre q voy x la zona, paso a comprar mis barquillos de turrón de Trías q son.... 😍

Esther Camacho Santos
hace 2 años -  4 (Experiencia positiva)

Pastelería Antigua muy bien conservada,variedad de galletas trias,tienen bombones,y pasteles.todo tenía muy buena pinta

Panificadora Club
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Lidya torralba serra
hace 2 años -  3 (Experiencia positiva)

Llucia Amaya
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Karla Cruz Gonzalez
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Excel·lent servei, cafeteria molt agradable, el jardí interior m'ha fascinat.

Joan Solé Borrell
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

Bon café y entrepans aixi com la coca de ratafia, les galetes i la resta de productes.

Anna Maria Sitjà
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

A mes de pastisseria, Molt bon lloc per ezmorzar

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Anna!

Javier Expósito
hace 2 años -  4 (Experiencia positiva)

Trato exquisito en tienda como por telf. Evidentemente pastelería top.

Laura Duro
hace 2 años -  5 (Experiencia positiva)

tomas massachs formiga
hace 2 años -  4 (Experiencia positiva)

Samuel Bellido
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Uno de los mejores pasteles que puedes comer en Cataluña. Muy buen trato !

Paki Clemente
hace 6 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies per la teva valoració!

carme casoliva bosch
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

La coca de Ratafia y los " melindros" exquisitos. Las galletas ya las conocia, son muy naturales

Kiko
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Muy buenas galletas y cafetería.

Luis Navarro
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Maria Dolores Nebot Ros
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Joan Catalan i Barceló
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Com sempre: qualitat i bon servei.

LUIS VILLEGAS
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Vaig comprar una coca de ratafia... Increïble! Boníssima!! I bé de preu!!! Molt amables i gent de tota la vida!!!

Julio César Appelgren
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Josefa VALLS PAGES
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Una botiga fantástica plena de productes artesanals bonisims Molt bona atencio al clien

Isaac Corberó
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Molt bon tracte del personal. Tot és boníssim!

Josep Prat
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Lídia Comas Pérez
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Las galletas Trias son, sin duda, el signo del pueblo y tanto aquí como en la fábrica de la marca puedes disfrutar de esta delicia artesana. La ventaja de esta pastelería es que encuentras productos recién hechos (cocas, bombones, etc) y que hasta te puedes tomar un café o algo en una pequeña pero agradable zona con mesas.

All B
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Juanma
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

isabel villanueva
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Narcís Simon
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Atenció sempre excel.lent.

sokio raul
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Tortell de reyes con nata, riquísimo!!! El mejor de cualquier pastisseria !!!

isabel hugas
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Les coques de ratafia exquisites

CRISTINA X
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Sara Comas
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

David
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Montse Quero Palmero
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Perfecto para desayunar. Todo buenísimo y un excelente trato del personal.

Jaime Camacho
hace 3 años -  3 (Experiencia positiva)

És la millor de Santa Coloma, encara que no és molt original. A millorar: s'han de rentar les taules entre client i client!!

Juanan Moreno
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Montse R.
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Segons la meva opinió les millors galetes que he tastat mai. Les conec des de ben petita. A casa sempre compraven. Pastisseria exquisita i molt bona atenció

Pepe Martínez Portillo
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Pere Payes
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Un lloc mol tranquil

Jaume Miquel P M
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Sempre que vaig a Santa Coloma, faig parada aquí. Tenen de tot, molt bo. Val la pena passejar per els seus carrers i acabar aquí. A la meva parella els melindros li encanten, la coca de ratafia bonissima.

Golnaz Hagh
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Ramon Galera
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Galletas Trias! Que mas se puede decir? La coca de ratafia genial!

Juan Carlos Fores
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Pastas y galletas deliciosas, como los dulces de antes.Pasteles frescos del día.Pasteleria famosa en todo el mundo.Muchas veces hay cola.Situada en el centro del pueblo.

Melanie Valencia
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Uno de mis preferidos lugares de Santa Coloma de Farners. La coca de ratafia es espectacular!

Josep Vera Villagrasa
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Josep Jimenez Fabregas
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

elo C
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Pastes molt bones

Kiowa Esmeralda F.C
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Rosa Mes
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Tot molt recomenable

Marc Pons
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Santiago Roca
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Aquí es donde empezo la història de la fabrica de galletes Trias. Es ideal para hacer una parada, comer alguno de sus productos, comprar una caja de sus galletas o su ratafia. Otra opción muy interesante es visitar su fábrica. Recomendable 💯x💯.

Janina Badosa
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Es tot excelent I molt bon tracte. El. Suís es el millor. Una nata més que espectacular. M'encanta

Yolanda Otín
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Oriol Llinas
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Francesc Abril
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Productes de Qualitat

Anna Soteras Castellà
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Molt b.

Chelo de Pablo Garcia
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Pilar Orero
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

A must. The best "coca de ratafia" in the world, and also amazing biscuits. A true treasure trove if you like cakes and biscuits. The shop is also very beautiful.

Antonio Arándano
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Fuimos con unos amigos que siempre van allí a tomar café y comprar galletas y algunos postres. El servicio fue muy bueno, recomiendo ir en grupos pequeños ya que no hay mucho sitio en la cafetería. Muy buen café y lo mejor el pastel de ratafía propio de la zona. Muy recomendable.

MONTSE FELIU VILA
hace 3 años -  3 (Experiencia positiva)

Pere Vila Soler
hace 3 años -  4 (Experiencia positiva)

Esmorzar bo.

Інна Раздольська
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Joan Manel Asensio Fernández
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Pastisseria tradicional, amb una gran experiencia i una inspiració divina per fer dolços increïbles. Personalment destacaria la coca de ratafia, que deu ser pecat, perquè és brutal.

Montserrat
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Muy amables y gran surtido en el mostrador. Un apartado con mesas

La Gatita Amable
hace 3 años -  5 (Experiencia positiva)

Sergi M
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Recomano el pastís de pastanaga i el tiramisú. De lo milloret de la zona

Rosa Mª Contreras Cazorla
hace 4 años -  3 (Experiencia positiva)

Avui els croissants eren cremats! i ens volíen fer creure que no era així! -no haurien de ser a la venda- En canvi Les galetes sempre són estupendes!

Josep Ma CANTO MONTULL
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració!

Susana
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Buenima la coca de ratafia...

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Susana!

Dolors Rovira
hace 4 años -  1 (Experiencia negativa)

Jesus Martinez
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Perfecto para merendar y comprar dulces recomendado.

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Jesus!¡Nos encantará verte pronto!

Teresa Saez Ruiz
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Lugar que el olor te lleva hasta ellos. Impresionantes !

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Gracias Teresa!

asuncion martinez
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Molt be

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies Asuncion!

bukabus
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies per la teva valoració!

TONI VILLAHOZ
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Productos deliciosos. Crema ratafia avi guillem, galletas y triangulos trias. Y la supercoca de ratafia. Para volver siempre y gozar a tope. Extraordinario

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Toni! La coca de ratafia es una receta artesana única en el mundo 👨🏻‍🍳

Pitu Torrent
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Pitu!

Rosa maria Rodriguez
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Rosa Maria!

Josep Cabre
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Bona

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Josep!

CRISTINA GIRO PONT
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Cristina!

Monica Campillo
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Monia!

Míriam Romero
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Marc!

Ramon Riera (Susagna Riera)
hace 4 años -  3 (Experiencia positiva)

Bona coca de ratafia i bon sortit de galetes

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Ramon!

Gaspar Roig
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Gaspar!

Mati Guardia
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Buen sitio para tomar un café y probar sus deliciosas pastas

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Mati!

Con la ley En la mano
hace 4 años -  1 (Experiencia negativa)

Trato desagradable por no saber catalán. Nos pusieron los cruasanes quemados. Imaginamos que como sabían que no éramos del pueblo no íbamos a volver. A la hora de atendernos le dijimos que no entendíamos catalán y la camarera nos atendió correctamente. Pero a la hora de ir a pagar nos atendió otra compañera y el caso es que le dije en castellano lo que habíamos consumido y 1ue me cobrara. Y me contestó en catalán, le dije no te entiendo y me contestó de mala manera en castellano. Muy desagradable la experiencia para verse un sitio tan bueno desde fuera pero bueno que si quieren clientes que sepan catalán que lo pongan en la puerta y nos evitamos el mal rato todos. Esto no se trata de ideas políticas, sino de un tema de educación. Pero es bueno saber este trato porque nos tenemos que quedar una temporada en el pueblo y hemos venido bastante gente por motivos de trabajo, así que ya tenemos un sitio menos donde entrar

Isabel Carregalo
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la valoració Isabel!

Thomas Cristian Iuhas
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Siempre que visito a los suegros, es imposible que no vaya a visitar la tienda y pida las galletas de chocolate negro con naranja. Simplemente irresistibles, demasiado bueno. Que por cierto, veo absoluta necesidad de poner menos azúcar a las galletas, creo que ponen demasiado.

Josep Garolera Molas
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Excelentes productos i premiados internacionalmente

Xixi Silva
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Del millor de la zona

Sonia Muñoz
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Ma Dolors Riera Comas
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Marc Hernandez
hace 4 años -  3 (Experiencia positiva)

Leonardo Rodríguez Gonzalez
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Productos de gran calidad y buenísimos precio correcto

Isis Arguijo
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Super buena atención y las galletas guau sin duda las mejores del mundo estás si son galletas

isolino garcia cadenas
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

SCRATCH
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Maria Mancera Romero
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Maria Carmen Serrat
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Jorge G
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Increíble pastisseria, tot impressionant. Ojala duri molts anys mes. No podeu deixar de visitar-la.

Mònica Guasch
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Cristina C
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Boníssim tot i atenció fantàstica

Edu
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

luisa
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Unes bones galetes

Antoni Flores
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

cero
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Rosaura Rebollo
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies per la teva valoració Rosaura!

Carles Creixell
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Que bona la coca de ratafia!!! Espectacular!!!

Víctor Reixach
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Delicies de Santa Coloma!!!

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies Víctor!!

Josep Perez
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Ho fan molt bo

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Josep!

JOAQUIM MERCADE
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Pasteleria artesanal con productos de calidad. Recomiendo la coca de ratafia.

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Joaquim!

Marta Amaro
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Un lugar, un trato y unos productos exquisitos!!!

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Marta!

Ines Fuentes Hidalgo
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Sitio tranquilo y muy bueno todo

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Gracias Inés!

Miquel Gómez
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Molt bons esmorzars, entrepans i pastes. Bon servei. Un detall que em va agradar molt, els glaçons pel cafè amb gel són fets de cafè congelat. Què ben pensat!!!!

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Miquel!

Itzyoel16
hace 4 años -  3 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració!

Maribel
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

La coca de ratafia és espectacular. Fem kilòmetres metres per anar-ne a comprar. Genial.

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies! Desitgem veure-us aviat!

Carmen S
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració!

Esther
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Tot molt bo

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies!

Carlos Coll
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Buen producto, buena atención y precios un poco altos. Pero para volver muchas veces!!

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Carlos! Trabajamos con ingredientes de calidad para poder ofrecer unos productos 👌🏻. ¡Nos vemos pronto!

Soy el sergio kings
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració!

Jordi Marín Ronzano
hace 7 años -  4 (Experiencia positiva)

Magnífic per fer un bon berenar.

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Jordi!

Sonia Allue
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració!

Loren Valderas
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Esquisito....

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Loren!

Pilar Marqueño
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració!

M. Ángeles Labrador
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració!

Karme Gc
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració!

pere llob (Muddy)
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració!

Montserrat Carrés
hace 6 años -  5 (Experiencia positiva)

Molt bé !!! Gran productes i un ambient molt agradable !

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Montserrat!

Carme G.C
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

La coca de ratafia y las galletas son buenisimas!!!

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Carme! ¡Esperamos verte pronto!

XAVIER MARTINEZ RAMON
hace 4 años -  3 (Experiencia positiva)

Pastisseria molt popular a Santa Coloma de Farners,molt bona coca ratafia i galetes de coco entre altres coses.

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Xavier!

Auto Radio
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Grans profesionals la repostería un 10 sense dubte

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies!!

Patricia Salvador Avila (Patri)
hace 4 años -  4 (Experiencia positiva)

Lloc ideal per clmprar les galetes típiques de Trias

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies Patricia!

Sandra Gil Demestres (Gildemsa)
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Boníssimes galetes. Recomano els ventalls de xocolata i els Neulets

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Sandra!

carles
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Vam anar un dia entre setmana de juliol per la tarda. Molt tranquil i agradable. Vam provar la coca de ratafia i comprar productes Trias. Val la pena fer un stop en el camí i reposar-hi una estona

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Carles per la seva valoració. Desitgem tornar-lo a veure a la nostra Pastisseria!

Itziar DBP
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Fan una coca de Ratafia espectacular. I tot té molt bona pinta

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies Itziar. És tot un plaer que li agradi la nostra coca de Ratafia.

Jose Antonio Jimenez
hace 4 años -  5 (Experiencia positiva)

Hola muy buenos días La calidad buenísima y la especialidad de los lunes "Chucho" Extraordinario

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Jose Antonio por su valoración!

David Armengol
hace 5 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració David!

Lluis Bover
hace 5 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Lluis!!

Encarna Navas
hace 5 años -  3 (Experiencia positiva)

Buenísimo el chocolate en taza

 Respuesta de Pastisseria Trias

Muchas gracias Encarna! ¡Esperamos verte pronto!

Pavani Meghani
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració Pavani! ¡Muchas gracias por tu valoración Pavani!

Les Sensacions de Pili
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per deixar la teva valoració!

Marcos González López
hace 5 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Marcos per deixar la teva valoració a Google!

Nesa Equez
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Una sorpresa encontrarnos con esta pastelería. TRIAS, un acierto seguro para el paladar. Volveremos sin duda. Además, nos encantó toparnos con su gran colección de Ratafias de todo el mundo y conocer la feria de las hierbas que se celebra en la población.

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Vanesa!

jose ma estanislao
hace 5 años -  4 (Experiencia positiva)

Una coca de ratafia buenisima.

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Gracias Jose Maria! Nuestra coca es una receta especial de nuestra pastelería 😉

Adam Calvet Bohl
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Bon producte i bona atenció

 Respuesta de Pastisseria Trias

Thank you Adam!

manel Lombarte
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Bon lloc per comprar pastisseria i galetes. Mal servei de la cafeteria

jaume deulofeu fauchs
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

molt eficients i agradables

Jose Antonio Gamez Lopez
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Salgri S.L.
hace 5 años -  4 (Experiencia positiva)

Efrem Gordillo Pla
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

mari alcala
hace 5 años -  4 (Experiencia positiva)

Muí bueno todo

Rosa Gay
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Es la casa original dónde fabrican las galletas Trías en Sta. Coloma de Farnés, tienen gran variedad de surtidos y licores de ratafia. Bebida original de la zona.

Rosa Herrera
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Todo muy sabroso y variedad de dulces típicos

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias Rosa!

Paqui Carrion
hace 5 años -  4 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies Paqui per la teva puntuació!

David Lop Carmona
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Un sitio muy bonito, como cafetería un lugar agradable, tranquilo y muy limpio, la calidad de sus productos es excepcional, todo artesanal desde luego uno de los mejores lugares que conozco para tomar un café y degustar una merienda.

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Muchas gracias David!

José Luis Díez Moya
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Limpio y buen producto.

 Respuesta de Pastisseria Trias

¡Gracias José Luis!

Victor Castro
hace 5 años -  4 (Experiencia positiva)

Agradable para desayunar y con pasteles para comprar

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Victor pel teu comentari!

Nuri Tubert
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la seva valoració!

mari petcu
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la seva valoració!

Angelina González Elbal
hace 5 años -  1 (Experiencia negativa)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Benvolguda Angelina, ens agradaria saber quin és el motiu de la seva puntuació. Els seus comentaris ens ajuden a millorar i a poder millorar els nostres productes o serveis. Gràcies!

Joan Ballell
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Excelente artesanal pastry

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies Joan!!

Merce Arcas Coll
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Mercè per la seva valoració!

patricia verdaguer taran
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies per la teva valoració Patricia!

ANTONIO SARSANEDAS RECASENS
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Buena reposteria

 Respuesta de Pastisseria Trias

Moltes gràcies Antonio!

Porta Trends
hace 5 años -  1 (Experiencia negativa)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Benvolgut/da Porta, ens agradaria saber quin és el motiu de la seva puntuació. Els seus comentaris ens ajuden a millorar i a poder millorar els nostres productes o serveis. Gràcies!

lluis ramio
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

Molt bon tracte, felicitats

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies per la seva valoració Lluis!!

josep m. sagarra
hace 5 años -  3 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies per la seva valoració!

joan agell
hace 5 años -  5 (Experiencia positiva)

 Respuesta de Pastisseria Trias

Gràcies per la seva valoració!

Deja tu opinión sobre Pastisseria Trias

¡Gracias! Tu reseña ha sido enviada correctamente.
Error al enviar la reseña. Por favor, inténtalo de nuevo.

Añade tu panadería o pastelería a nuestro directorio de forma gratuita

Si tienes una panadería, pastelería o eres profesional del sector, puedes unirte gratis a nuestro directorio especializado. Publica la información de tu establecimiento y forma parte de una guía consultada cada día por usuarios que buscan pan, bollería y repostería de calidad en su zona.

Añade tu empresa gratis

Pastisseria Trias aparece en los siguientes listados :

Otros Pastelerías de Santa Coloma de Farners que podrían interesarte

Jesy Entre Pasteles  5 (10)

Jesy Entre Pasteles

 Ver dirección y datos de contacto

Pastisseria la Gasela  4.6 (46)

Pastisseria la Gasela

 Ver dirección y datos de contacto

Granja Sant Jordi  4.5 (26)

Granja Sant Jordi

 Ver dirección y datos de contacto

TUYARRO - Succesors de F. Trias  4.5 (86)

TUYARRO - Succesors de F. Trias

 Ver dirección y datos de contacto

Pastisseria Trias  4.4 (555)

Pastisseria Trias

 Ver dirección y datos de contacto